Karrier
Irodai adminisztrátor
Budapest és Budaörs
Munkakör részletezése, feladatok:
- Az irodavezető és könyvelés adminisztratív támogatása
- A napi működéssel, illetve a projektekkel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása;
- Számlák, teljesítésigazolások, szerződések és projektekhez kapcsolódó dokumentumok érkeztetése, iktatása, kezelése és továbbítása az illetékes szervezeti egység felé
- Ügyviteli rendszer, nyilvántartások naprakész vezetése
- A vállalkozás üzleti anyagainak digitalizálása (szerződések, levelezések és egyéb hivatalos dokumentációk vonatkozásában)
- Iktatás, dokumentálás, rendszerezés, hatékony dokumentum áramlás biztosítása (rögzítés, továbbítás, archiválás)
- Kapcsolattartás vevőkkel, szállítókkal írásban és telefonon
- Postai ügyintézés
- Egyéb, általános adminisztratív és ügyviteli feladatók, munkafolyamatok elvégzése a mindenkori irányelveknek és előírásoknak megfelelően
Elvárások:
- Középfokú szakirányú végzettség
- Legalább 1 év azonos területen szerzett tapasztalat
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- Megbízhatóság, felelősségtudat és elhivatottság
Előnyt jelent:
- Kulcs-soft ügyviteli rendszer ismerete és használata
- Épületgépészeti ismeretek
- Angol nyelvismeret
- B kategóriás jogosítvány
Amit kínálunk:
- versenyképes juttatási csomag
- szakmai fejlődési lehetőség, speciális szakmai tudás megszerzésének támogatása
- hosszútávú karrierlehetőség, stabil háttér
- közvetlenség, emberség a mindennapokban
- összekovácsolódott, sikeres csapat támogatása
- élet- és balesetbiztosítás
Munkavégzés helye:
- Budapest és Budaörs